Aangekomen - Reisverslag uit Pécs, Hongarije van Stijn Blom - WaarBenJij.nu Aangekomen - Reisverslag uit Pécs, Hongarije van Stijn Blom - WaarBenJij.nu

Aangekomen

Door: Stijn

Blijf op de hoogte en volg Stijn

28 Juli 2007 | Hongarije, Pécs

Eindelijk is het dan zover. Vanmiddag aangekomen in Pécs, hostel gewezen door een van de mensen van de Intensive Language course, koffers al half uitgepakt, en de eerste boodschappen gedaan. De eerste impressie van Pécs is eigenlijk best verrassend, ik wist niet dat het zo'n heuvelachtige en groene stad was. Echt er doorheen gelopen ben ik nog niet, waar het centrum zou moeten zitten zou ik nu ook nog echt niet kunnen vertellen, maar het lijkt me wel een heel leuke en rustige stad. Morgen zal de verzamelplaats en de universiteit worden gewezen, en zal een diner plaatsvinden met alle 59 andere studenten die deze maand hongaars gaan proberen te leren, iets waarvan ik me afvraag of het erin zit...
Al met al is het wel fijn dat het programma maandag meteen volop begint, dan blijft dat vakantiegevoel, dat ik nu eigenlijk een beetje heb, ook niet te lang hangen. Hoe dat allemaal gaat verloopt, zal ik ergens in de komende weken via een nieuw bericht laten weten. Ook foto's komen er snel aan :-)

  • 29 Juli 2007 - 07:28

    Tilly:

    goedemorgen Stijn, leuk dat de stad zo onverwacht is, ben benieuwd naar foto's....naar de mensen die je vandaag gaat treffen...en succes morgen..

  • 29 Juli 2007 - 08:15

    Ad:

    Ha Stijn,
    Vanuit Den Hoorn (ook een wereldstad) gaan we je volgen. Veel plezier en gyakran szerenncse

  • 29 Juli 2007 - 09:12

    Kim:

    Stijn!!
    Kom maar op met die fotoos hoor!!

    Geniet er van!! En succes met Hongaars leren (je zal het nodig hebben :P)

    Veeeel plezier! xxKim

  • 29 Juli 2007 - 12:37

    Lieke:

    Hey Stijn, leuk dat de eerste indruk alvast goed is, ben benieuwd naar je verhalen. Veel plezier de komende tijd

  • 29 Juli 2007 - 14:57

    Kirs:

    ohhh helemaal leuk dit! zo krijg ik nog meer te horen van je belevenissen naast je e-mail :D!! je bent wel in de schrijfmood daar he!! nou ik ga je snel weer terug mailen en anders alvast tot op msn!! Fijne avond en eet smakelijk!!

    Spreek je later! dikke kus

  • 30 Juli 2007 - 10:48

    Max:

    Veel plezier jonge! Geniet ervan!

  • 30 Juli 2007 - 13:16

    Oma Blom:

    hoi stijn. ik had je al een mail gestuurd met een speciale vraag??? geniet van alles en het is er hopelijk niet te heet, hier is het nog steeds naadje pet met het weer... veel liefs, oma

  • 30 Juli 2007 - 16:03

    Huub En Gemma:

    Past ie ?? Je weet wat ik bedoel he.
    We zullen regelmatig op de site kijken, en wensen je veel succes en plezier. Huub

  • 31 Juli 2007 - 07:55

    Kitty:

    Hoi Stijn,
    Erg leuk om zo een beetje te kunnen volgen hoe je verblijf in Hongarije zal zijn en welke indrukken je allemaal op doet.
    De eerste lesdag zit er al op, we zijn erg benieuwd. Groeten, Kitty, Paul en Maxime

  • 31 Juli 2007 - 16:01

    Maarten:

    Jow Steene,

    Relaxt dat je een site hebt waarop we je avonturen kunnen meebeleven! En hoe is het bier daar;-)?

    Veel plezier en ik blijf je volgen!

    grtz Maarten

  • 31 Juli 2007 - 17:59

    Peter En Kitty:

    Ha die Stijn,
    Wel bijzonder zo'n website....leer niet alleen jij maar ook wij nog iets! Veel succes en plezier daar en ook wij zijn benieuwd hoe het verder gaat. Veel groeten, Peter en Kitty

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Hongarije, Pécs

Mijn eerste reis

Half jaar studie in Pecs, Hongarije

Recente Reisverslagen:

19 December 2007

De laatste...

04 December 2007

Wenen & more

17 November 2007

Terugkijken??

26 Oktober 2007

Een nieuw verhaaltje

30 September 2007

Kerken-update
Stijn

Half jaar studie in Pecs, Hongarije

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 85
Totaal aantal bezoekers 21675

Voorgaande reizen:

28 Juli 2007 - 23 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: